1. lokakuuta 2011

Blogitunnustus!

Heipparallaa, long time no see!

Tässä ollaan nyt suurten asioiden äärellä: meikäläinen on nimittäin saanut elämänsä ekan blogitunnustuksen.


Ihana Mimma (eli Mirm eli Minna, mulle Mimma!) heitti tunnustuksella ja vihjaili siinä sivussa että vähän on hiljaista ollut Hanskilla tämän blogin kanssa. Guilty as charged. Mutta lupaan nyt syksyn siivittämänä ottaa itseäni niskasta kiinni ja palata näpertelyjeni dokumentoimisen (ja itse näpertelyn) pariin! Kiitti Minnalle tunnustuksesta ja potkusta persiille :)

Sitten siihen tunnustukseen liittyvään tehtävään: tunnustuksen saajan pitää kiittää tunnustuksen antajaa, antaa tunnustus 8 bloggaajalle ja kertoa 8 asiaa itsestään, joita ei ole aiemmin kertonut.

1. Olen innostuja. Innostun lapsekkalla riemulla melkein mistä tahansa. Valitettavasti tämä räiskyvä intoilu usein kostautuu niin käsitöissä kuin muillakin alueilla elämässä: olen toivottoman huono saattamaan kaikkia innostuksissani aloittamia projekteja loppuun.
2. Minulla on hyvin voimakkaita mielipiteitä enkä pelkää kertoa niitä ääneen. Mielipideautomaatti H:lta löytyy räätälöity kannanotto esimerkiksi modernista tanssista, lentopallosta, sisällöttömistä korkeakoulututkinnoista, tyhmistä ihmisistä ja oikeastaan mistä tahansa mistä on mahdollista muodostaa mielipide. Mitään pahaa en varsinaisesti kenellekään tahdo, kunhan puran ylitsepursuavaa verbaalista tarvettani.
3. Minulla oli suunniteltuna ja kuvattuna tätä blogia varten postaus kuvan painamisesta toppiin kangasväreillä. Painaminen onnistui mainiosti ja muistin ottaa kuvan jokaisesta työvaiheesta. Kaikki meni hyvin kunnes painokuvaa kiinnittäessäni sulatin topin kiinni silitysrautaan.
4. En voi sietää hiphop-, rap- tai mitälieäränbeepaskamusiikkia. Minun helvetissäni soisi päättymättömällä luupilla r'n'b, Rihanna ja kaikki se mielikuvitukseton nollataulumusiikki, jossa em. nollataulut ähkivät, puhuvat ja honottavat kone- ja bassorytmien päälle. Hrrrrrrrr.
5. Tykkään leipomisesta. Ruuanlaitosta taas en juurikaan välitä.
6. Olen toivottoman hajamielinen enkä tulisi toimeen ilman kalenteria: jos minulla ei olisi koottuna luentojen ajankohdat ja paikat, työvuorot sekä muut menot yksiin kansiin, unohtaisin olla paikalla kaikissa edellämainituissa.
7. Olen nykyään tosi mummoutunut: olen perjantai-iltana mieluummin töissä kuin juhlimassa ja lauantaisin jään ennemmin kotiin sohvalle katsomaan elokuvia ja syömään kuin lähden radalle juomaan itseni tainnoksiin. Tykkään myös mennä ajoissa nukkumaan, herätä suht aikaisin ja juoda aamukahvia kaksi tuntia. Käsityöharrastuksesta en edes lähde väittelemään.
8. Se että nykyään nautin kotoilusta (ehkä urpoin sana, öö, ikinä?) johtuu luultavasti melko suurilta osin siitä että ensimmäiset 20+ vuotta elämästäni nautin kaikesta muusta kuin kotona hengaamisesta ja kahvinjuonnista. Yksi asia vain johti toiseen, tuli pari muuttujaa ja käännekohtaa ja mitä näitä nyt on. Jokin aika sitten vaan tajusin että ei se päätön juokseminen ja juhliminen olekaan enää kivaa vaan oikeastaan arvokkaan ajan haaskausta.

Menipä syvälliseksi taas. Meikäläisellä on vähän taipumusta sellaseen.

Koska olen laiska pöljä en nyt jaksa laittaa tunnustusta eteenpäin. Nautin vaan itse saamastani huomiosta, hahhaa!

Ei kommentteja: